Klantenservice

Onze klantenservice staat iedere werkdag voor u klaar. Voordat u contact opneemt met Fietsslot.be verzoeken wij u vriendelijk om eerst de 'veel gestelde vragen' onderaan deze pagina even goed door te nemen. De meest voorkomende vragen over (het bestellen van) fietssloten staan hier al beantwoord en u hoeft in dat geval niet op een antwoord van ons te wachten!

Algemene informatie over de verschillende fietsslot types en tips vindt u ook in de 'kennisbank' op onze site. Deze informatie kan u, met het schema op de homepage, helpen bij het selecteren van het juiste fietsslot.

Met verdere opmerkingen of vragen die nog niet zijn beantwoord onder deze 'veel gestelde vragen' kunt ons bereiken via: 

Het ticketsysteem (zie het formulier helemaal onderaan deze pagina)
Ons emailadres: info@fietsslot.be
Ons telefoonnummer: 0251760059 (di, wo, vrij van 8:00 tot 17:00 en za van 12:00 tot 17:00)

Wij kunnen u het beste en het snelste helpen als u via het formulier contact met ons opneemt. Vervolgens zullen wij binnen 1 werkdag op uw vraag terugkomen.

Ons adres en de volledige bedrijfsgegevens van Fietsslot.be vindt u in het menu rechtsbovenin onder 'over ons'.

Heeft u een compliment of een klacht? Neemt u dan contact met ons op via info@fietsslot.be. Indien dat nodig is zullen wij zsm actie ondernemen en/of contact met u opnemen.

In het geval van een klacht heeft u ook de mogelijkheid om gebruik te maken van bemiddeling door het Webwinkel Keur Keurmerk. Deze organsatie kunt u vinden op de volgende url: www.webwinkelkeur.nl. Mocht deze bemiddeling niet tot het gewenste resultaat leiden dan kunt u uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl)


Hier onder de VEEL GESTELDE VRAGEN
Neem contact op
* Verplichte velden